קיבוץ עברון 04-9857999

phone4, phone, contact, telephone, support, call

חוגים בקאנטרי

זומבה
זומבה הוא שיעור אירובי המשלב מקצבים וצעדי ריקוד של מקצבים לטיניים לבניית אימון דינמי הכולל אלמנטים של אירובי ושל פיטנס, קל לביצוע וכיפי.

HIIT
הוא אימון אינטרוולים בעצימות ודופק גבוהים.
מדובר באימון רציף המחולק לקטעי עבודה, המשלבים בין אימון אירובי לכוח, כמעט ללא מנוחה.
המשלבים בין אימון אירובי לכוח, כמעט ללא מנוחה,

אימון פונקציונאלי
שימוש באביזרי כושר מסורתיים דוגמת משקולות או גומייה והוא מתבצע בזמן קצר יחסית.
מטרתו העיקרית היא הפעלת השרירים בצורה טבעית יותר, על ידי ביצוע תנועות המחקות פעילויות יומיומיות
דוגמת הליכה, ריצה, קפיצה ודחיפה ובכך להביא לשיפור ביכולות הגוף.

אירובי דאנס
אימון אירובי סוחף המשלב תנועה, ריקוד במגוון סגנונות ורצפי תנועה מאתגרים.
האימון הינו אנרגטי במיוחד ומותאם לצעירים ומבוגרים המעוניינים לזוז, לרקוד ולשפר את הופעתם על משטח הריקודים.

ריקודי עם
ריקוד עם הוא ריקוד שמקורו קדום, והוא מבוצע בקבוצות, לרוב מאופיינים אלו בתנועות קצובות פשוטות וקבועות על מנת שיותאמו לכלל המעוניינים לרקוד.
כמעט כל ריקודי העם בישראל, נכתבו מראש על ידי כוריאוגרפים, והכוריאוגרפים שכתבו אותם מוכרים וידועים.

עיצוב דינאמי
עיצוב דינמי מחזק את כל מרכיבי הכושר הגופני, שיווי משקל, כוח, קואורדינציה, כוח מתפרץ, סבולת שרירית וסבולת אירובית.
אימון קצבי מהיר ומאתגר שמוביל לתוצאות גופניות טובות ומהירות.

התעמלות נשים
שילוב של פעילות אירובית מתונה וחיזוק הגוף עיצוב וחיטוב.

Cycling / ספינינג
פעילות אירובית מאומצת אשר מתבצעת על אופניים נייחים.
פעילות זו משפרת סיבולת לב-ריאה, מחזקת שרירים ומעצבת את הגוף.
פעילות ספינינג תורמת להצרת היקפים ולהורדת אחוזי השומן בגוף.

אירובי מדרגה
אימון אירובי, אנרגטי, מהיר וקצבי הבנוי על קומבינציות ריקוד קצבי יחד עם המדרגה.
האימון מלווה במוסיקה מקפיצה וסוחפת, משפר את יכולת הקורדינאציה בהעלאת הדופק, חיזוק שרירי הרגליים ושיפור מוטוריקות שונות.

התעמלות מחטבת
פעילות דינאמית המשלבת בין עיצוב וחיזוק הגוף יחד עם אביזרים שונים מלווה במוסיקה קופצנית ואנרגטית.
ריקודי שורות לטיניים

ריקודים אשר נרקדים בשורות, מקפיצים, קלילים ומהנים מאוד! יש ריקודי שורות לטיניים או ברזילאיים,
כל אחד יכול ללמוד כל ריקוד ללא ניסיון ובקלי קלות.

עיצוב וחיטוב
חוג עיצוב וחיטוב הינו אימון דינאמי המתמקד במספר קבוצות שרירים- בטן, ישבן, ירכיים, ידיים ועוד. האימון מתקיים בשילוב מוסיקה קצבית ודינאמית, עבודה באופן אינטנסיבי על שיפור טונוס השריר, גמישות וכוח. מתאים לכל קבוצת גיל בכל רמת יכולת.

כושר במים
אימון במים, הפועל על עיצוב ותנועה תוך התנגדות, משלב יסודות פילאטיס בתוך המים לשיפור התנועה.

Core Fitness
הCore Fitness,  שיטה המתמקדת בשרירי הליבה ועוזרת לפתח את יכולת השמירה על שיווי המשקל. הCore Fitness היא שיטת אימון ייחודית המתבססת על תרגילים אינטנסיביים במיוחד. מדובר בתרגילים ממוקדים העובדים על חיזוק שרירים, תוך התייחסות למערכות השרירים השונות שבגוף.

 
מאסטרס שחייה
שיטת שחיית "מאסטרס" נועדה עבור מבוגרים שאימצו את השחייה כספורט האידיאלי עבורם או עבור כאלה שיודעים לשחות, אך מעוניינים להתחיל לשחות במסגרת קבוצתית מסודרת ובהדרכת מדריך מוסמך.

אשטנגה יוגה
יוגה דינאמית המשלבת תנוחות יוגה, תנועה רציפה ונשימה מודעת ומבוקרת. משפרת את חיזוק השרירים ועיצוב הגוף, הגדלת הגמישות וטווח התנועה, יציבה נכונה מודעות גופנית וקואורדינציה, שיפור השליטה הנפשית והרוחנית.

ויניאסה יוגה
משמעות המילה "ויניאסה" הינה "בנייה" חיבור תנועה לנשימה. ביצוע מדויק של תנוחות שיטה המתרגלת תנועה רציפה המכוונת לגמישות.

יוגה קלאסית
שילוב אידיאלי בין הנפש והגוף באמצעות נשימה, תנוחות הרפיה וריכוז, לימוד ותרגול הבסיס, הקשבה לגוף ופיתוח מודעות.


פלדנקרייז
שיטה לשיקום ושכלול היכולת הגופנית.
תהליך למימוש מירב הפוטנציאל התנועתי באמצעות תרגול עצמי ומודעות.
השיטה קרויה על-שם ממציאה, ד"ר לפיזיקה משה פלדנקרייז,  בשכלול, התכוון פלדנקרייז לאפשר מקסימום תנועה, במינימום מאמץ, על ידי חוויית תנועה מגוונות ושינוי הרגלים הטבועים במערכת העצבים מתוך ניסיון חייו של כל אדם.

חיזוק העצם/ בונה עצם
שיטת אימון מיוחדת המפעילה התנגדות ועומס על העצמות, מפחיתה את הסיכון לחלות במחלת האוסטיאופורוזיס (דילול עצמות), חיזוק העצמות, שיפור שיווי המשקל והיציבה.

התעמלות מבוגרים
פעילות מתונה ומהנה המשלבת בתוכה מספר אלמנטים חשובים כגון: דגש על יציבה ומודעות בשילוב תרגילי פילאטיס ושיפור התנועה.

Fitball – שיעור עם כדור
עבודה עם כדור הפייטבול מייצבת את עמוד השדרה המותני, מחזקת את שרירי הבטן והגב, מקנה גמישות ומפעילה בצורה יעילה את השרירים האחוריים. מניעת כאבי גב, עבודה על יציבות, חיזוק שרירי הליבה, עבודה על גמישות והארכה של המפרקים.